Technische dienst

Wij hebben een eigen technische dienst met veel ervaring en kennis, waardoor we het hele pakket kunnen aanbieden. We verzorgen niet alleen de levering van de producten, maar ook de specialistische technische ondersteuning. Op deze manier kunnen wij snel en flexibel inspelen op speciale omstandigheden en heb je één aanspreekpunt voor al je vragen.
Onze technische medewerkers hebben zich onder andere gespecialiseerd in:
Tevens verzorgt onze technische dienst het onderhoud van CV-ketels en heaters bij klanten met een eigen gastank. Ook voor de aanschaf van propaangestookte CV-ketels en heaters kun je contact opnemen met onze technische dienst.
Wij streven er voortdurend naar alle kennis in eigen huis te hebben. Alleen dan kunnen wij je adequaat en vakkundig helpen. Heb je behoefte aan maatwerk? Neem dan eens contact met ons op.
Voor onze klanten staan we 24 uur per dag klaar. Wanneer je onverhoopt geen product meer hebt, er een lekkage of andere calamiteit is opgetreden kun je ons altijd bereiken op telefoonnummer 0341-369900.
Wanneer je buiten kantoortijden belt, dan kun je bij problemen ons antwoordapparaat inspreken. Je krijgt een keuzemenu waarbij je aan kan geven dat er sprake is van een spoedgeval. Spreek daarna duidelijk je naam en telefoonnummer in. Onze medewerker ontvangt dit bericht automatisch en zal je terugbellen om te bespreken hoe we samen het probleem gaan oplossen.
Wat te doen bij een gaslek?
Gaslek opmerken
Een propaangaslek merk je niet altijd gelijk. Het kan ontstaan door een niet goed aangesloten of kapotte drukregelaar. Ook kan er een koppeling niet goed meer zijn of een scheurtje in de gasleiding ontstaan. Normaal gesproken is propaangas reukloos, maar er is een geurstof aan toegevoegd, zodat het eerder opgemerkt wordt. Toch kan het in een goed geventileerde of open ruimte moeilijk te ruiken zijn. Bij een vermoeden van lekkage kunnen verdachte delen gecontroleerd worden met zeepsop. Ontstaan er zeepbellen, dan zit er op die plek een lekkage.
Wanneer het gas goed te ruiken is of er is een sissend geluid, neem dan direct onderstaande stappen:
Zorg in eerste instantie voor je eigen veiligheid:
Beoordeel de situatie. Zijn er nog mensen in de buurt en is het gevaarlijk? Informeer de mensen en alarmeer de hulpdiensten (brandweer bel 112)
Ik sta op een recreatiepark en mijn caravan/chalet is net aangesloten op het gasnet. Kan ik gewoon de gaskraan openzetten?
De gaskraan kun je openzetten, maar na het aansluiten kan het zijn dat er lucht in de leiding zit. De lucht kun je op onderstaande manier laten verdwijnen;
Mocht het na herhaaldelijk resetten niet lukken om de apparatuur opgestart te krijgen, of heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op telnr. 0341 – 36 99 00 of stuur een e-mail naar m3@gulikerputten.nl.
Wat kan ik het beste doen bij een storing?
Als eerste controleer je of er gas in de tank zit en alle toestellen (cv ketel, gasfornuis, kachel) niet werken. Als er voldoende gas in de tank zit en geen enkel toestel werkt, neem dan contact met ons op: 0341-369900. Onze technische dienst staat voor je klaar!
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze receptioniste. Zij verbindt je gelijk door met de juiste medewerker voor je vraag!
This content is blocked. Accept cookies to view the content.
Deze website gebruikt cookies voor een optimale gebruikerservaring. Bekijk hier ons privacystatement.